Τετάρτη, Φεβρουαρίου 25, 2015

Αν ήμουν γάτος...


Άνθρωπος σου λέει μετά...! Χα χα!

Πόσα και πόσα εγκλήματα δεν έχει διαπράξει αυτό το 'καταραμένο' είδος... Δεν λέω, έχει δημιουργήσει και τόσα επιτεύγματα, τον πολιτισμό τον ίδιο... Τα αρνητικά όμως;
...


Λέω καμιά φορά, καλύτερα να ήμουν γάτος! Όχι όποιοδήποτε άλλο ζώο, γάτος! Και τις πιο πολλές φορές το εκπαιδευμένο μάτι τους διακρίνει από τις γάτες.

Ο γάτος λοιπόν...

...Ξαπλώνει όπου του αρέσει. Αράζει. Στη σκιά όταν έχει πολύ ζέστη, όπως σήμερα για παράδειγμα (*), ή στον ήλιο -ή κοντά σε όποιο θερμαντικό σώμα, για τους τελείως σπιτόγατους- τις άλλες φορές. Κάθεται!

Γουστάρει ρε παιδί μου! Το απολαμβάνει!
Γίνεται ένα με το μέρος που έχει διαλέξει να του δωθεί. Και αν η ασφάλειά του είναι εγγυημένη, "κατεβάζει τελείως διακόπτη". Δεν χαλάει την απόλαυσή του με τίποτα.

Γιατί, νομίζω, αυτή είναι η μεγαλύτερη απόλαυση του γάτου, η ξεκούραση!

Άχ και νά'μουν γάτος...



--
Σημειώσεις:
Α. * Το παρόν γράφτηκε στις 25 Αυγούστου 2014
Β. Τα ίδια ισχύουν φυσικά και για τις γατούλες, αλλά ας αφήσω το φύλο μου να διαλέξει το όμοιό του στο βασίλειο αυτό των "σπιτικών" αιλουροειδών... νομίζω τελικά ότι εμείς τα αρσενικά έχουμε πάντα λίγο πιο 'ανάλαφρες' ευθύνες... και διαθέσεις! 
Γ. Ο συμπαθής κύριος των φωτογραφιών, που μου 'έβαλε' και τις σκέψεις εδώ, (δεν) ακούει στο όνομα Πάτρικ...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Φανταστικό το κείμενό σου, αγαπητέ φίλε C.! Μπορεί να άργησε χρονικά, αλλά ποιος μπορεί να καθοδηγήσει με το στανιό την ψυχή, την καρδιά, το μολύβι, το χαρτί, το... πληκτρολόγιο;! Να μην έχεις αμφιβολίες, είσαι σίγουρα γάτος!! Το ξέρω από πρώτο χέρι...
Κι εγώ τα τελευταία χρόνια που απαρνήθηκα το "κακό" ανθρώπινο είδος (αφελής και αθώα έκφραση που θα ξεστόμιζε ένα μικρό παιδί, απόλυτα σωστή και αληθινή), άρχισα να γίνομαι γάτος! Αλλάζω επικίνδυνα...! Μαθαίνω από τις γατούλες και όλα τα ζώα, τα σέβομαι, τα φροντίζω, τα υιοθέτησα, έμαθα απόλυτα τη γλώσσα τους και πορεύομαι ανάλογα στη ζωή μου. Αλλάζω, στο είπα!! Χεχε. Με βοήθησες πολύ σε αυτό, να το ξέρεις. Ήσουν εκεί όταν έπρεπε. Όσοι αναγνωρίζουν ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ, είναι οι εκλεκτοί! Τα σέβη μου.

https://www.youtube.com/watch?v=v0qIVA-jOEw

Π.