Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 09, 2009

Ένα παλιό ... ποίημα



Δεν έκλαψα που χωρίσαμε.
Ίσως γιατί δεν χωρίσαμε τώρα.
Αλλά εδώ και πολύ καιρό.

...Έκλαιγα όλο το καλοκαίρι,
όταν ήμουν μόνος μου και κάτι,
το οτιδήποτε,
σε θύμιζε.

Έκλαιγα έτσι απλά.
Όπως μόνο εσύ ήξερες ότι εγώ κλαίω.
Βουρκωτά!

Μου λείπεις; Δεν απαντώ,
γιατί απλά αποφεύγω να το κάνω στον εαυτό μου.

Σε σκέφτομαι; Αυτό, ξέρεις,
το αποφεύγεις πολύ πιο δύσκολα.

Σε ψάχνω; Πολύ σπάνια.
Τόσο σπάνια όταν δεν καταφέρνω
να μην απαντήσω σε μένα,
και το εύκολα νικά το δύσκολα.

Mα έτσι δεν συμβαίνει σχεδόν πάντοτε;

...Ένας μήνας και δύο μέρες.

Σ'αγαπώ;
Πολύ λίγο.

γραμμένο πολύ παλιά,
τόσο παλιά που οι θύμησες του τότε
έχουν σχεδόν χαθεί...

3 σχόλια:

Angel ^j^ είπε...

("..Μου λείπεις; Δεν απαντώ,
γιατι απλά αποφεύγω να το κάνω στον εαυτό μου ..")

.. 'απλή αλήθεια' για ένα συναίσθημα, που μοιάζει με ..αναπνοή που πνίγεις

- σε λόγο ποιητικό αλλά εξαιρετικά κατάλληλο για .. ψυχοδυναμική επεξεργασία..


χαιρετώ

chemenv είπε...

Ξέρεις,
καμιά φορά και σε μας τους όχι ποιητές, τα μεγάλα και δυνατά συναισθήματα, γεννούν ποιητικό λόγο...

Να είσαι καλά!

ΥΓ Δεκτή κάθε ... επεξεργασία!

Ανώνυμος είπε...

Σεβασμός στον ποιητή...

Π.Κ.