Τρίτη, Σεπτεμβρίου 29, 2009

Παλιό ημερολόγιο...

Αναζητώντας, βρήκα ένα παλιό μου ημερολόγιο,
εκείνο που στη ράχη του έγραφε 1999...

Σ'αγαπώ δεν σημαίνει
θέλω να μ'αγαπάς,
αλλά θέλω να κάνω τον κόσμο σου
ίδιο με τον παράδεισο,
για να δεις τι όμορφο θέαμα
βλέπουν τα μάτια μου
όταν σ'αντικρύζω.

Κάπου αλλού, είχα σημειώσει
το παρακάτω χαριτωμένο "ποιηματάκι"
που μου είχαν δώσει
και το οποίο μάλλον θα χαρείτε
πιότερο αν είστε ...
χημικοί!


Χημικός Έρωτας

Ένα άτομο υδρογόνο
ένα άζωτο αγαπούσε
στο παράθυρο του πόνου
στην καλή του τραγουδούσε:
"Ο πυρήνας μου για σένα
ηλεκτρόνια τραβάει
κι έτσι τώρα απεγνωσμένα
τα δικά σου αναζητάει.
Πρώτη μου φορά σε είδα
σ'ένα μόριο αμμωνίας.
Δεν μου έδινες ελπίδες
κι έτσι ζω στην αγωνία.
Μα αν δεν μ'αγαπήσεις
οξυγόνο θα κρατήσω
κι αν μονάχο μου μ'αφήσεις
στο νερό θ'αυτοκτονήσω"

Καληνύχτα...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφο και συγκινητικό το κείμενο αυτό! Δέκα χρόνια πριν...

Π. Κυριακόπουλος