Σάββατο, Ιανουαρίου 02, 2010

Βαρύ καρδιακό...


...

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι είναι η αγάπη?
Όχιιιιιι? Ντροπή σας! Είστε και μεγάλα παιδιά...

Άντε να κάνω μια άλλη ερώτηση:
Βλέπετε ελληνικές ταινίες?
Μην μου πείτε πάλι όχι γιατί ... θα βάλω τις φωνές!

Εν πάσει περιπτώσει, ένεκα και του ... περασμένου της ώρας
(μιας και η συγγραφή του παρόντος έγινε πολύ-αργά-μισή,
αλλά κακός ιός δεν με άφησε να το "ποστάρω")
θα σας πω εγώ. Και μάλλον όχι εγώ, αλλά ο ... Θανάσης.
Ποιος Θανάσης?

(... μη, μη χτυπάτε τον Θανάση...)

Είπαμε, να βλέπετε ελληνικές ταινίες!!

(Ένας είναι ο έλλην -ηθοποιός- Θανάσης)

Η αγάπη είναι βαρύ καρδιακό νόσημα. Τελεία και παύλα.

Μήπως θυμάστε τι λέει ο -θυμόσοφος- λαός για τους ερωτευμένους?
"Έπεσε στο κρεβάτι από έρωτα".

Εμ, γκουχου-γκουχ!
Κακά παιδιά...
Δεν μιλάω για 'αυτό' το ... "κρεβάτι",
αλλά για εκείνο του πόνου.

Ε λοιπόν, ναι.
Όποιος αγαπάει, όποιος έχει αγαπήσει πολύ -μα δεν το έχει πάθει-
ας το έχει κάπου στο πίσω μέρος του μυαλού του:
αυτός που θα τον/την αρνηθεί ο έρωτάς του
μπορεί μέχρι και στο κρεβάτι να πέσει,
άρρωστος -από έρωτα- με κάποιο από τα γνωστά συμπτώματα
κάποιας από τις γνωστές αρρώστειες (πχ. πυρετό, πονοκέφαλο,
οτιδήποτε...)

Δεν έχει τύχει σε μένα, κι ας λέω ότι είμαι ρομαντικός,
έχει τύχει όμως και σας το υπογράφω!

Α, αν τυχόν τα ξέρατε τα παραπάνω και απλά σας κουράζω
τότε δεν έχω παρά να σας ευχηθώ μια Καλημέρα και

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!

Άλλως,
και πάλι

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!

5 σχόλια:

doraF είπε...

Καλή χρονιά!
Καλές και όμορφες καταθέσεις γραφής στην ηλεκτρονική σου σελίδα.
Να 'εχεις πάντα μαζί σου μια εικόνα με χρώματα ζωής,μια φωτογραφία και να τις μοιράζεσαι μαζί μας.

chemenv είπε...

Αγαπητή doraF,
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και ανταποδίδω...

Επίσης, έβαλα χρώμα/φωτογραφία κατ'εντολή σου...!

Για πιότερες φωτό μου (πλην flickr, picasa) έφτιαξα το http://fwtografos.blogspot.com/

Καλή χρονιά και πάλι,
και σε ευχαριστώ για το "ποδαρικό"!

Ανώνυμος είπε...

Μας μάγεψες για ακόμη μια φορά, ιστολόγε! Συγχαρητήρια για το νέο σου φωτογραφικό blog! Καλή συνέχεια!!! :)

Π.Κ.

Ανώνυμος είπε...

άστα! Εγώ πέφτω στο κρεβάτι με πόνους στο στομάχι! Πυρετό δεν έχει τύχει να ανεβάσω πάντως...

socolata

chemenv είπε...

Socolata,
γιατί όχι,
και το στομάχι μέρος του ανθρωπίνου σώματος είναι, και άρα πάσχει!